Sunday, January 1, 2012

HAPPY NEW YEAR!!!

My dear readers,

HAPPY NEW YEAR!!!!!
I hope this will be a year full of love, happiness and success for all of you!

Did you also make new year's resolutions?
Of course I did, but for the last years I forgot most of them within a week haha.
But this year, I also made one about my blog, and I am really serious about that!
I love blogging so much, and I really want to make this blog happen :)
Therefore, I came up with two changes for the blog. 
The first one you've seen immediately: I changed the layout. 
Just a small change actually, but I think it looks more professional like this.
Second, from now on I will be blogging in English ánd in Dutch!
I actually just miss talking and writing in Dutch, now I live in Spain. 
And next to that I have a lot of Dutch readers, so I hope they like my blogposts in Dutch even better!

For the rest, I ask a liiiitle bit for your support!
Because without you, this blog will be useless and probably non-existing.
So please keep on following me and posting your sweet comments!
I promise I won't let you down!
xoxo Isabella.

Lieve lezers,

GELUKKIG NIEUW JAAR!
Ik hoop dat het een jaar vol met liefde, geluk en succes wordt voor jullie allemaal!

Hebben jullie ook goede voornemens gemaakt?
Ik wel natuurlijk, maar de afgelopen jaren was ik ze meestal binnen een week weer vergeten haha.
Maar dit jaar, heb ik er ook één gemaakt over mijn blog, en die neem ik heel serieus!
Ik vind bloggen zo leuk, en ik wil gewoon echt dat dit blog een succes wordt :)
Daarom heb ik twee veranderingen doorgevoerd voor de blog.
De eerste heb je meteen gezien: ik heb de lay-out veranderd.
Het is eigenlijk een kleine verandering, maar ik vind dat het er zo professioneler uitziet.
En de tweede heb je ondertussen ook al opgemerkt, want ik zal vanaf nu schrijven in Engels, maar ook in het Nederlands! Ik mis het echt om Nederlands te schrijven en te spreken, doordat ik nu in Spanje woon.
Daarnaast zijn er veel Dutchies die m'n blog bezoeken, dus ik hoop dat jullie mijn blog nu nog leuker vinden!

Verder heb ik jullie hulp natuurlijk ook nodig!
Want zonder jullie, zou deze blog nutteloos zijn en waarschijnlijk niet eens bestaan.
Dus blijf me alsjeblieft volgen, en lieve reacties achterlaten!
Ik beloof dat ik jullie niet teleur zal stellen!
xoxo Isabella.


Source images: http://humorchic.blogspot.com/

4 comments:

  1. Ik vind de lay out erg leuk!
    Veel succes met bloggen en een gelukkig Nieuwjaar!
    Liefs

    ReplyDelete
  2. love these images :)
    nice blog... check out mine!

    xx from Paris,

    Blonde Symphony
    http://theblondesymphony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Happy New Year from Japan!

    http://universeandyou.wordpress.com/

    ReplyDelete

Thank you so much for your comment!
I read and appreciate all of them!