Saturday, January 14, 2012

Kröller-Müller Museum

Last week I went to the Kröller-Müller Museum with my dad, and it was really impressing! I was actually a bit ashamed that I wasn't been there before, as it's quite near the place a live. But most importantly: they have absolutely great pieces! Such as this painting of Vincent Van Gogh, one of my favorite painters. 
So of course I was wearing a comfortable outfit for a day like this, mainly thanks to my super cozy sweater!

Vorige week ben ik naar het Kröller-Müller Museum geweest samen met mijn vader, en het was heel indrukwekkend! Eigenlijk schaamde ik me al een beetje dat ik er nog nooit eerder was geweest, aangezien ik best dicht in de buurt woon. Maar vooral omdat they geweldige stukken hebben! Bijvoorbeeld dit schilderij van Vincent van Gogh, een van mijn favoriete schilders. 
Dus natuurlijk had ik een comfortable outfit aan voor zo'n dag, voornamelijk te danken aan mijn super fijne trui!
I was wearing:
Pants - Truly by Part Two
Sweater - Uterqüe
Hat - H&M

4 comments:

Thank you so much for your comment!
I read and appreciate all of them!