Wednesday, January 11, 2012

The making of...

When I was taking the pictures of last post, my mum started taking these pictures of me.
And I actually thought it would be fun to show you! As a kind of 'making of' haha! It allllmost looks professional right hihi ;-)

Toen ik de foto's aan het maken was voor de laatste post, begon mijn moeder foto's van mij te nemen.
En eigenlijk vond ik het wel grappig om die je te laten zien! Als een soort van 'making of' haha! En het ziet er biiijjjna professioneel uit toch hihi ;-)
 



3 comments:

  1. Haha, mijn moeder doet dat ook wel eens! Altijd leuk om terug te zien!

    ReplyDelete
  2. Hi, really nice blog! :) you’re so stylish!
    I would like to ask you if you visit my blog, there is a GIVEAWAY! You can MOSCHINO & Kartell shoes: Bow Wow or Super Bow! To participate go to this link:
    http://www.breakfastatkaty.com/2012/01/international-giveaway-moschino-kartell.html

    ReplyDelete

Thank you so much for your comment!
I read and appreciate all of them!