Tuesday, January 10, 2012

New in: sale shopping

To be honost: I'm not a really good sale-shopper. I always bring home pieces I actually don't even really like, but well, 'they we're just so cheap'... 
But this time, I bought 3 really nice things of French Connection, and I think I will actually wear them a lot! I guess the secret is to buy basic pieces in sale, that are not season related. ;)

Om eerlijk te zijn: ik ben geen goede sale-shopper. Ik breng altijd kledingstukken mee naar huis die ik eigenlijk niet eens echt leuk vond, maar ach 'ze waren zo goedkoop'...
Maar deze keer heb ik 3 hele leuke dingen gekocht van French Connection, and ik denk dat ik ze zeker veel zal dragen! Dus ik denk dat het de kunst is om basis dingen te kopen in de sale, die niet seizoen gerelateerd zijn. ;)
Green snake print dress
Knitted maxi skirt
Classic knitted black dress

8 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. that dress is yumm! love the print.

    ReplyDelete
  3. I wish there was a French Connection store where I live!


    Wida
    Missing Amsie Blog

    ReplyDelete
  4. Wat heb je je nieuwe aankoopjes origineel gefotografeerd! Heel leuk! En dat snake print jurkje zou ik ook wel willen hebben:)

    ReplyDelete

Thank you so much for your comment!
I read and appreciate all of them!