Tuesday, January 31, 2012

Style Report by Socialmorphose

Wauw, I just got such a nice surprise!
The lovely girls of the website Socialmorphose made a 'style report' about me.
Socialmorphose is a website of two Dutch stylists, who give you free and personal style advice based on your Facebook page.
And you can definitely see that those girls are skilled in doing that, because only based upon my Facebook profile and blog, they made such a good style report! I looooove it, it's so classy and the colors are beautiful! I think it completely captures my style :)
The article they wrote is in Dutch, but you can certainly enjoy the wonderful collage on the bottom of this article.

Wauw, ik kreeg net zo'n leuke verrassing!
De lieve meiden van de website Socialmorphose hebben een 'style report' voor me gemaakt.
Socialmorphose is een website van twee Nederlandse stylistes, die gratis en persoonlijk stijl advies geven gebaseerd op je Facebook pagina.
En je kunt zeker zien dat ze daar goed in zijn, want alleen maar gebaseerd op mijn Facebook profiel en blog, hebben ze zo'n mooi style report gemaakt! Ik vind het echt praaachtig, het is zo classy en de kleuren zijn super mooi! Het omvat geheel mijn stijl :)
Ze hebben er ook een heel grappig artikel bijgeschreven, dat je hieronder kunt lezen.


           STYLE REPORT ISABELLA SMULDERS

IsaBella van het bal. Koetsen en kastelen. Prinsen op paarden en prinsesjes met goudblonde lokken in tutu’s en zwierende rokken. Deze associaties heb ik bij jou. Voor jouw dus deze stoere winter editie van ‘Rapunzel’ anno 2012.
Zijde en Chanel. Croco en Cartier. Een rijke verzameling aan luxe fabrikaten. De bordeaux rode short en ivoor kleurige blouse doen het goed met de waanzinnig mooie lamsbonte coat. De zwart leren van Bommel boots maken de look eigentijds en eigenwijs. Heerlijk dramatisch maak je dit plaatje door de uiterts verfijnde Maison Michel Liane Lace headbang.  En een diva is geen diva zonder een goede designer bag en ‘poepsjieke’ leren handschoenen. Verruil de parels voor je eigen gouden cuff en collar en een nieuwe outfit post voor je blog is done. Eens kijken hoeveel prinsen op witte paarden er nu voor je deur zullen staan!

Source: Socialmorphose

4 comments:

Thank you so much for your comment!
I read and appreciate all of them!