Monday, February 6, 2012

Monday's Motto

Yesterday night I came back in Segovia, after a greaaaaat weekend in Madrid!
I had such a good time with my mom and friend Ghislaine, I miss them already again :(
I also really enjoyed the city, I am thinking about moving to Madrid in September already!
Anyway, when I came home, I watched the classic movie 'Gentlemen prefer blondes'. 
If anybody haven't seen it yet: you absolutely should!
Inspired by the beautiful Marilyn Monroe, I thought this quote is a good one to start the week!

Gisteravond ben ik weer aangekomen in Segovia, na een geweeeeeldig weekend in Madrid!
Het was super gezellig met mijn moeder en vriendin Ghislaine, ik mis ze nu alweer! :(
Ik heb ook erg genoten van de stad, en ik denk erover na om in september al naar Madrid te verhuizen!
In ieder geval, toen ik thuis kwam, heb ik klassieker 'Gentlemen prefer blondes' gekeken.
Diegenen die hem nog niet gezien hebben: dat zou je zeker moeten doen!
Geïnspireerd bij de prachtige Marilyn Monroe, dacht ik dat deze quote een goede zou zijn om de week mee te beginnen!

Source: tumblr

4 comments:

  1. Ghislaine heeft een TOP weekend gehad bedankt voor alle gezelligheid.
    En als je in madrid woont kom ik ook een keer.

    En betreft die MONDAY BLUES, morgen is het dinsdag. Dus nog maar 8,5 uur
    Succes bella.

    X

    ReplyDelete
  2. Isabelllll!! Je hebt me giveaway de oorbellen gewonnen heb je dat wel gezien ;)!

    Stuur even je adres gegevens naar me op! X

    ReplyDelete
  3. how awesome, great inspiration, loving your blog!!
    keep it up, and i'll keep coming back!

    -COSMICaroline
    www.COSMICaroline.com

    ReplyDelete
  4. Great quote and soooo true :)

    Hope you can visit my blog x

    ReplyDelete

Thank you so much for your comment!
I read and appreciate all of them!