Tuesday, November 20, 2012

The by now famous Kenzo tiger sweater


You've probably seen this sweater a trillion times by now, on blogs, websites, on the street, and in magazines. But I still don't get sick of it! I love this sweater, the print is so much fun and the color is amazing. Unfortunately (or maybe fortunately, I don't wanna risk spending so much money, and it would otherwise be quite tempting) it is completely sold out. But I just came across this awesome look alike on Romwe, so I definitely wanted to share this with you guys! And of course also some inspiration from the street, for when you decide to buy it ;)

Waarschijnlijk heb je deze trui al een triljoen keer voorbij zien komen, op blogs, websites, op straat en in magazines. Maar ik krijg er nog steeds geen genoeg van! Ik vind deze trui te gek, de print is super leuk en de kleur geweldig. Helaas (of misschien gelukkig, want ik wil niet het risico lopen zoveel geld uit te geven aan een trui, en het zou anders behoorlijk verleidelijk zijn geweest) is hij helemaal uitverkocht. Maar ik zag net een hele goede look alike op Romwe, dus die wil ik natuurlijk met jullie delen! En natuurlijk ook wat inspiratie, voor wanneer je besluit hem te kopen ;)
Buy it here! €41,-
My favorite look with this sweater!
On the Kenzo runway show

Andy van StyleScrapbook

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for your comment!
I read and appreciate all of them!